vrijdag 24 oktober 2014

Taylor Swift is bang om onterecht in gevangenis te belanden

Taylor Swift is bang om onterecht in gevangenis te belanden

Zangeres Taylor Swift is bang dat ze ooit als onschuldige opgepakt wordt voor bijvoorbeeld moord, doordat steeds vaker leugens over haar in de media verschijnen.
"De media kunnen daarvoor zorgen", zegt de zangeres in de Ellen DeGeneres Show.
Taylor Swift was bij Ellen DeGeneres om te praten over haar nieuwe album,1989. Tijdens het gesprek ging het al snel over haar grootste angsten. "Mijn grootste angst is om onterecht in de gevangenis te belanden", zegt de 24-jarige zangeres. 
"Er zijn zoveel mensen die over mij een leugentje verspreiden, en ik dan het tegendeel niet kan bewijzen. Kijk naar mij: ik overleef het echt niet in de gevangenis."

Leugens

Swift zegt dat het komt doordat steeds meer leugens in de media belanden. "Op het moment dat ik mijn telefoon aanzet, krijg ik al enkele nieuwskoppen te lezen die over mij gaan. En die kunnen heel erg zijn. Dat ik bijvoorbeeld een nieuw huis heb gekocht of dat ik een nieuwe liefde heb leren kennen."
De zangeres wil de media waarschuwen om niet door te gaan daarmee. "De volgende stap is dat de journalisten opeens met berichten komen dat ik bijvoorbeeld iemand vermoord heb. Dat zou dan een nachtmerrie zijn."
bron: NU.nl/Eke Bosman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten