dinsdag 21 oktober 2014

Jason Derulo gaat 'zeker' nieuwe nummers over ex schrijven

Jason Derulo gaat 'zeker' nieuwe nummers over ex schrijven


foto: Wenn
Jason Derulo en Jordin Sparks gingen eind september als vrienden uit elkaar. Het geeft Derulo naar eigen zeggen inspiratie voor het schrijven van nieuwe nummers.

Dat zegt hij in gesprek met Billboard.
Het betekent echter niet dat Derulo onder de breuk lijdt. "Het gaat goed met mij. Ik ben geconcentreerd en ook gemotiveerd om weer door te gaan. In het leven krijg je sowieso te maken met negatieve gebeurtenissen, en het is aan jou om er een positieve draai aan te geven", zegt de 25-jarige zanger.

Dat doet hij nu ook met de nieuwe nummers. "Ik kan de gebeurtenissen uit mijn privéleven niet negeren. Dus ja, dan gaat mijn nieuw materiaal vooral over de breuk. Ik kan er niets aan doen."
Daarnaast geeft Derulo aan dat hij absoluut geen vakantie nodig heeft, om zo de breuk te verwerken. Hij wil vooral doorgaan.

bron: NU.nl/Eke Bosman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten