dinsdag 28 oktober 2014

Fresh Prince-acteur Alfonso Ribeiro wordt opnieuw vader

Fresh Prince-acteur Alfonso Ribeiro wordt opnieuw vader

Alfonso Ribeiro en zijn vrouw Angela verwachten hun tweede kind. Dat kondigde de acteur aan bij Dancing With The Stars.
Zo meldt E! News.
"Het is de eerste verjaardag van mijn zoon vandaag", vertelde de The Fresh Prince of Bel-Air-acteur die momenteel furore maakt in Dancing With The Stars. Tijdens de aflevering maandag werd hij door de jury beoordeeld met vier negens.
"Ik ben blij dat mijn zoon erbij is. En als mooi cadeau hebben mijn vrouw en ik besloten hem een broer of zus te geven. Dus krijgen we weer een baby."
Naast de 1-jarige Alfonso junior heeft de acteur ook nog een dochter uit zijn vorige huwelijk met Robin Stapler, de 12-jarige Sienna Ribeiro.
bron: BuzzE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten