maandag 27 oktober 2014

Lionel Richie was bang om vergeten te worden

Lionel Richie was bang om vergeten te worden

Lionel Richie is jarenlang krampachtig met nieuw materiaal gekomen om te voorkomen dat hij werd vergeten. De 65-jarige Amerikaanse zanger realiseerde zich onlangs pas dat zijn fans juist voor zijn hits naar concerten kwamen.
Dat zegt hij maandag in het AD.
"Ik had geen garantie dat ik succesvol zou blijven en dacht dat ik nooit achterover zou kunnen leunen. Daarom bleef ik maar nieuwe muziek maken. Tot ik me op een dag realiseerde dat ik genoeg hits heb", aldus Richie, die al 46 jaar in het vak zit.
De zanger komt volgend jaar met zijn grootste hits naar Nederland. Ook dan worden bezoekers getrakteerd op alleen klassiekers als Easy, Hello en All Night Long.
"Ik heb niet eens tijd genoeg meer om tijdens concerten al mijn oude hits te spelen. Daarom wil ik dit keer echt alleen hits zingen."
Richie staat op 5 februari in de Amsterdamse Ziggo Dome.
bron: Novum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten