vrijdag 24 oktober 2014

Lindsay Lohan genoot van stilte in gevangenis

Lindsay Lohan genoot van stilte in gevangenis

Lindsay Lohan vond de veertien dagen die ze in 2010 in de gevangenis doorbracht doodeng, maar tegelijkertijd genoot ze van de rust. "Ik had eindelijk eens stilte in mijn leven."
Dat vertelt de actrice aan de Britse talkshowhost Jonathan Ross.
"Ik zat helemaal in mijn eentje in een cel, voor mijn eigen veiligheid. Eindelijk had ik eens stilte om me heen. Ik was doodsbang, maar ik had tegelijkertijd ook het gevoel dat ik eindelijk eens niet verantwoording aan iemand moest afleggen."
De actrice zat in 2010 veertien dagen in de gevangenis voor het verbreken van haar proeftijd nadat ze had toegegeven cocaïne te hebben gebruikt en onder invloed achter het stuur te hebben gezeten.
Lohan zou nog tegen de producenten van de show hebben gezegd dat ze haar uitspraken over de gevangenis toch niet mochten gebruiken, maar daar is geen bevestiging van.
bron: NU.nl/Lara Zevenberg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten