maandag 27 oktober 2014

Ronan Keating wil kinderen met vriendin

Ronan Keating wil kinderen met vriendin

Ronan Keating en zijn vriendin Storm Uechritz zijn erg gelukkig samen. In hun eerste gezamenlijke interview vertellen de twee dat ze graag willen trouwen en zelfs al over kinderen hebben gesproken.
"We hebben het over kinderen gehad en dat is iets wat we graag willen", vertelt Uechritz aan Hello! Magazine.
De 32-jarige Uechritz laat ook weten dat de twee al bezig zijn met het plannen van hun bruiloft. "We weten zeker dat we de rest van ons leven bij elkaar willen zijn. Hij is geweldig, ik hou van hem", aldus Uechritz.
Keating (37) laat in het interview weten dat het erg goed met hem gaat. "Het voelt als een nieuwe frisse start in mijn leven, dat is mede dankzij Storm."
De Ierse zanger en zijn ex-vrouw Yvonne gingen in 2011 na een huwelijk van veertien jaar uit elkaar. Keating en Uechritz kenden elkaar toen al, maar gingen pas in 2012 voor het eerst met elkaar uit.
"Ze begreep me helemaal en wou er voor me zijn", aldus de zanger. "We werden hele goede vrienden en na verloop van tijd werd onze band steeds sterker. Ik heb zoiets nooit eerder meegemaakt, ze is mijn beste vriendin."
bron: BuzzE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten