dinsdag 21 oktober 2014

Criminal Minds-acteur biedt excuses aan voor arrestatie

Criminal Minds-acteur biedt excuses aan voor arrestatie

Foto:  AFP

Nicholas Brendon heeft via Facebook zijn excuses aangeboden voor zijn arrestatie vorig weekend. De Criminal Minds-acteur laat weten dat hij dronken was en van plan is hulp te zoeken voor zijn "emotionele demonen".   

"Het spijt me verschrikkelijk dat ik mijn familie, mijn fans en mezelf heb teleurgesteld", schreef Brendon op Facebook.
Hij legt uit dat hij volgende week wordt geopereerd aan zijn knie en tot die tijd voorgeschreven pijnstillers slikt. "Ik had de slechte beslissing gemaakt deze medicijnen te combineren met alcohol. Het resultaat was gênant en onacceptabel. Ik ben van plan de nodige behandeling en therapie te ondergaan."

Brendon, bekend van zijn rol als FBI-techneut Kevin Lynch in de serie Criminal Minds, werd gearresteerd omdat hij stennis schopte in de lobby van een hotel in Idaho. Hij vernielde een schaal en maakte het de politie erg lastig.
Het is niet de eerste keer dat de acteur, die ook jarenlang in Buffy The Vampire Slayer speelde, in aanraking komt met de politie. In 2010 werd hij getaserd, omdat hij tegenstribbelde bij een arrestatie.

Bron: BuzzE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten